livjoohansson

Alla inlägg under mars 2011

Av Liv Johansson - 25 mars 2011 13:23

Hej bloggen !

Det här blir nog kanske mitt sista inlägg innan jag åker till fjällen imorgon   Fast det dåliga är att man måste ta med sig en jäkla massa läxor -.-

Jag kommer sakna alla mina vänner !

Jag ska åka skitmycket längdskidor... Jag ska slå mitt rekord så jag o pappa tänkte ta oss ut på en tre-mils tur  

Sen är det let's dance kom jag på... Vilka hejar ni på? Jag hejar på Jessica tror jag , fast jag vet inte.

 Och en sak till: Grönt te är bra när man bantar så bara därför kommer jag dricka mycket sånt i stället för en massa annat (jag vet att det är intressant) !

Nu ska jag nog ta och göra lite läxor och snart dra iväg till ridningen (


Ciaoooooo !      

Av Liv Johansson - 24 mars 2011 17:11

Alla pratar om att jorden ska gå under 2012...

It makes me feel a little bit scared ...  

Fast varför ska man vara rädd, jorden kan ju lika gärna gå under om 1 år, 1 dag, 1 sekund eller precis NU!

Så man behöver ju inte vara rädd... FAST DET ÄR JAG ÄNDÅ !!

Det har till och med gjorts en film som heter 2012 som handlar om att jorden ska gå under... usch , lägg av med att skrämma mej  

Av Liv Johansson - 24 mars 2011 17:01

cha cha bloggen !


Har precis kommit hem från klippningen, min frisör plattade mitt hår och det blev f1 coolt !

Jag försökte ladda upp en bild för att ni skulle få se hur det blev men det funkade inte ... typiskt bloggar ... närrå   

Ska snart på fotbollsträning och det blir säkert roligt, så länge jag inte förstör mitt hår men mamma lovade mig att fixa till det med våran plattång om det skulle råka bli lockigt igen.

Imorgon ska jag rida, det är så himla tråkigt!!  

ses 


puss

Av Liv Johansson - 23 mars 2011 13:57

Hej alla bloggläsare!


Detta är mitt första upplägg... :)

Kommer nog att vara väldigt social och lägga upp ungefär ett inlägg per dag.

Snart ska jag dra till mitt utvecklingssamtal, är lite nervös ... ;)


Ciao !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast?
 Brun
 Blå
 Gul
 Röd
 Grön
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit
 Rosa
 Silver
 Guld
 Turkos

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards