livjoohansson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Liv Johansson - 28 augusti 2011 08:38

Hej alla bloggläsare!


Idag ska vi spela match mot Sif/Högbo på Jernvallen (jag vet att det ser konstigt ut , men det stavas faktiskt så). Nu ska vi vinna tjejer !   

Nu sitter jag hos farmor & ska snart äta lite frulle... :)

Sen kommer pappa o hämtar mig och då tror jag att jag ska sälja lite jultidningar :)

Nu måste jag dra så :


Hejdå !      


Av Liv Johansson - 20 augusti 2011 20:18

Hej!


Idag så spelade jag match mot hofors, vi vann med 6-0 , bra spelat alla tjejer! 


I torsdags va jag och min lilla saknade lova på furuvik , det var riktigt nice ;)

och i fredags va vi oxå , och då sålde vi jultidningar (jag ska försöka få en iphone 4).

Imorgon blir det väl kanske lova och i övermorgon börjar skolan... Alla tycker typ att det ska bli skittråkigt men jag och lova tycker att det ska bli roligt... PLUGGNÖRDAR JAO !   


Men vi hörs vell!


Hejdå !      

Av Liv Johansson - 13 augusti 2011 09:31

Hej alla bloggläsare!


Det blir ett litet snabbt inlägg idag , för snart ska jag dra iväg på fotboll  

Men igår så va jag i alla fall med Malin , och vi va nere på IP och tränade lite skott o sådär. Sen åkte jag hem och åt lunch. Klockan 8 tittade jag o mamma på postkodskampen, och Sandviken vann !!!  


Klockan 10 är det samling på IP , och vi ska möta Skutskär.

och SÅKLART ska vi vinna ! 

juste, vi vann med 1-0 mot hedesunda , bra jobbat girlllls ! (L)


Hare bra !


Puss&Kram !       

Av Liv Johansson - 10 augusti 2011 12:27

Hej!


Sorry för ett dåligt upptaterande men jag har verkligen haft fullt upp hela tiden !  


I måndags var jag och Malin på stan o shoppade , det va kul. Sen åkte vi hem till mig och va med varandra o sen åkte hon hem.

Igår så va jag med henne igen och vi samlade på pant, och vi fick 60 kronor var! :)

Sen sov hon hos mej och vi är stencoola för vi kollade på askungen...  

Nu sitter jag här och bloggar hos mormor och om en och en halv timme ska jag åka hem och vara med malin och vi ska ha superskojjjj ...  


Ikväll har vi match mot Hedesunda hemma klockan kvart över sju och jag är sjukt taggad!!!!!!

NU VISAR VI ATT DET ÄR VI SOM BESTÄMMER HILLE !!!! :D


Ha det bra !


Puss&Kram !         

Av Liv Johansson - 8 augusti 2011 12:30

Hejsan alla bloggläsare!


Igår kom jag hem ifrån Örebro , för vi har varit där i helgen. Vi spelade jättebra tycker jag och alla hille-tjejer som läser detta nu ska veta att jag är sjukt stolta över er alla!!!!  

Här kommer resultaten :


Hille mot Lillån : 0-0

Hille mot Gullspong : 1-0

Hille mot Sunnersta : 0-1

Hille mot Enköping : 0-3


Även om vi förlorade dom två sista matcherna så hade vi en otrolig kämparglöd , och vi ger oss aldrig!

Det som jag älskar mest av allt är att vi kom till A-Kvartsfinal och vårat slutresultat blev att vi kom fyra av tolv lag  

Älskar er alla brudar , och tack för att våran helg i Örebro blev den bästa!


Ha det bra !


Ciaooo !     

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast?
 Brun
 Blå
 Gul
 Röd
 Grön
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit
 Rosa
 Silver
 Guld
 Turkos

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards