livjoohansson

Alla inlägg under maj 2011

Av Liv Johansson - 23 maj 2011 20:10

Hej alla bloggläsare!


Imorrn ska klassen till Stockholm !, Det ska bli skitkul ;)


Nu har jag precis kommit ur duschen, jag har varit och cykeltränat med mina skidkamrater !  

På onsdag har jag mitt speech, jag är konstigt nog ganska lugn , och det kanske är en fördel , men vad vet jag ?   

Och på fredag ska jag på fest hos Tilda, och jag tror att jag ska klä ut mej till en punkare , hehe...  


Nu ska jag nog gå och packa lite för i morgon !!!!  


Hörs !


Hejsvejs !       

Av Liv Johansson - 22 maj 2011 17:21

Hej !


Sorry för ett lååååångt uppehåll, men jag har haft sååå himla mycket annat nu !  


Men igår spelade vi match mot Storvik som hade typ två/tre 99:or , men vi vann med 1-0 ändå !  

På tisdag ska alla 5:or på skolan åka till Stockholm och gå på Naturhistoriska Riksmuseét och Kosmonova.  

Är skittaggad ...

Och i helgen (på lördagen och söndagen) är det GD-GIF och på torsdag spelar gif match... Ja , man kan ju i alla fall säga att det är mycket kul som händer i veckan. Speciellt med GD-GIF !!!!!

Jag har aldrig kommit till final så i år satsar jag högt.

Jag måste minst komma till final i en gren, men det blir nog jättelätt, närrå skojja  

Nu ska jag dra !


Ciaoooo !        

Av Liv Johansson - 4 maj 2011 18:06

Hej alla bloggläsare !


Snart ska jag iväg på match , men nu tänkte jag bara slänga in ett snabbt inlägg.

Idag har jag varit på stan med mamma och först kollade vi på Gina men vi hittade inte det som jag kulle ha. Sen gick vi på Glitter och kolla men då fanns inte den färgen på klockan som jag ville ha och sen gick vi på H&M men hitta ingenting !


Men sen när jag gick till bussen så gick jag in på den där " Hobby Shoppen " eller vad den heter och köpte två rullar plastband. Så nu är jag i alla fall lite nöjd !  


Nu ska jag dra , puss&kram !


Ciaoooooooo !     

Av Liv Johansson - 3 maj 2011 19:42

Hej alla bloggläsare!


Nu håller jag på att skriva min novell till novelltävlingen på skolan  

Hoppas jag vinner !  


I morgon har vi match mot Skutskär. Dom ska få smaka konstgräs asså !  

Nu är klockan typ åtta, men jag tror att jag ska ta en springtur med mamma , jag måste ju träna till vårruset.   Förresten , är det någon av er som ska springa vårruset , ??


Och nu måste ALLA svara på denna fråga:

Engelska skolan eller Milbo !?

Jag behöver allas hjälp !! :o


Nu ska jag nog gå ut och springa (h'


Ciaooo !      

Av Liv Johansson - 2 maj 2011 14:50

Hej alla bloggläsare !


Idag när jag skulle cykla hem så va det så himla mycket motvind så det kändes som att man typ fick öroninflamation så jag fick hålla om öronen om vart annat   


Men jag måste bara fråga er en sak :

Tycker ni att jag ska gå kvar på engelska eller ska jag flytta till milbo , alla kommenterar sitt svar !!


Nu ska jag nog bara ta det lite lungt , kanske lyssna lite på musik och läsa , för sen drar jag & en kompis på gif-match ! :)


Ses !      

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast?
 Brun
 Blå
 Gul
 Röd
 Grön
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit
 Rosa
 Silver
 Guld
 Turkos

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards