livjoohansson

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Hejsan !

Av Liv Johansson - 20 juli 2011 11:16

Hej!


Den här dagen började dåligt!

Jag tänkte ringa cornelia och fråga om hon ville förja med till Hemlingby-badet , men det blev för dåligt väder -.-'

Nu ska jag i alla fall blogga och kolla på tv , sen ska jag måla staketet (det är mitt sommarjobb och såklart får jag pengar för det) .


Som ni vet så längtar jag så sjuuuuuuuuuukt mycket till nästa vecka då ja & cornelia åker till grönan. Jag ska utsätta mej för dom allra läskigaste karusellerna (tycker jag) och det är :


- stora frittfall

- insane

- spökhuset


uugghh , jag kommer att dö  


Nu ska jag dra , !


Hejdå !      



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liv Johansson - 25 oktober 2011 13:10

Hej alla bloggläsare !    Nu är jag med Camilla , och vi ska ut och hitta på nått snart ;) När vi skulle åka bussen hem stannade vi vid järnvägen i drygt 20 minuter, det var så jäkla drygt! ;D   Träning ikv 18.15 , Niklas kommer väl köra li...

Av Liv Johansson - 1 oktober 2011 17:49

Hejsan alla bloggläsare!   Idag har jag varit hos farmor typ hela dagen... Jag har haft astråkigt , ingen har varit hemma ! Men nu ska vi snart äta middag & så , och mammas lilla snuffi duffi pluffi duffi (min katt) kommer hem från sin utstäl...

Av Liv Johansson - 27 september 2011 11:46

Hej! Nu sitter jag i skolan och har träslöjd med camilla och ida!   Egentligen så får vi inte göra det , men vem bryr sig... Haha :D Det blev inget bloggande igår , eftersom att jag hade så mycket annat och göra , men nu bloggar jag iaf! :)  ...

Av Liv Johansson - 23 september 2011 22:28

Hej alla bloggläsare!   Som ni kanske har märkt har jag haft ett litet uppehåll med att blogga, jag har haft mycket nu med skolastarten och allt såntdära...   Men nu ska jag försöka att komma tillbaka med bloggningen igen!     Idag har jag va...

Av Liv Johansson - 1 september 2011 18:39

Hej alla bloggläsare!   Blir ett litet snabbt inlägg idag , ska på fotbollsträning snart   Idag har vi haft sports-afternoon i bolouogern (stav) och vi provade på kanot (jag blev helt dyngsur så jag är rädd för att jag ska få urinvägsinfektion)...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast?
 Brun
 Blå
 Gul
 Röd
 Grön
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit
 Rosa
 Silver
 Guld
 Turkos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards