livjoohansson

Alla inlägg under juni 2011

Av Liv Johansson - 29 juni 2011 11:19

Hej alla fina!


Nu är jag sjuk , och jag mår verkligen piss  

Jag fyller år på lördag oxå och jag tänker INTE vara sjuk då , för då vet jag inte vart jag tar vägen!

Nu i alla fall är hela familjen på stranden men jag mår för dåligt för att följa med. Det är ju bara skit att vara sjuk när det är såhär varmt , nu vill man ju bada , vara med kompisar , lira fotboll , men INTE VARA SJUK !

Jag blir så himla sur på allting. Först för att jag är sjuk. Sen för att det är så fruktansvärt varmt, så man kan inte vila på sängen för det är lixåm 30 grader på rummet. Och sen att jag inte har NÅGONTING att göra. Man kan ju inte gå ut och springa när det bränner som eld i halsen precis. Jag får verkligen DAMP  


Aja , det ända man kan göra är väl att bara hoppas på att jag ska bli frisk så snart som möjligt.  


Hejdå !        

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast?
 Brun
 Blå
 Gul
 Röd
 Grön
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit
 Rosa
 Silver
 Guld
 Turkos

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards