livjoohansson

Alla inlägg under juli 2011

Av Liv Johansson - 28 juli 2011 18:15

Hej !


Som ni kanske fattade så var jag på gröna lund med Cornelia igår   

Vi hade det jättekul , men det va as långa köer till typ alla karruseller -.-'

Jag åkte i alla fall största frittfall , och det är jag skiiiiiiiit stolt för !   

Sen när vi åkte hem från grönalund stannade vi & bada , för det va så hiiiimla varmt!!!!    Och när vi kom hem köpte vi pizza och jag sov hos Cornelia.


Idag har jag, cornelia, mamma, pappa, nora & våra kompisar åkt o badat , men vi kunde typ bara vara där i 1 ½ - 2 timmar , för sen började det å regna -.-'


Nu sitter jag här och har precis laddat över lite musik till min mp4 , för imorgon åker vi till stockholm igen och ser på DN-galan , niiiiiice :)


ha det bra !


hejdå !       

Av Liv Johansson - 25 juli 2011 17:35

Hej!


Idag har jag varit hemma hos Lova och vi har gjort en massa roliga saker ;)

Vi har varit med hennes söta lilla vovve , ätit glass , och massa annat  

Sen när jag skulle ta bussen hem så hände något jättekonstigt. När vi hade köpt läsk och var på väg till busshållplatsen så kom det en gubbe som samlade på pant. Så han satt på sin cykel och kollade medan vi drack upp våran läsk , och när vi var klara så slängde vi burkarna , och han kom rusande fram till papperskorgen och plockade upp dom . lova tyckte att han var skitläskig , haha !

Och om jag inte ska till gröna lund imorn med bästa , så ska jag och Lova vara med varandra och då ska vi göra världens roligaste sak ... haha !  


Jag längtar sjukt mycket till imorgon i alla fall , för det bli antingen Lova eller gröna lund , och båda sakerna är ju skiiiit roliga!!



Nu ska jag måla klart det sista av mitt sommarjobb , sen får jag lön :D

Så:


Hejdå !       

Av Liv Johansson - 22 juli 2011 15:21

Hej!


Idag har det varit ganska tråkigt.

Först åkte jag mamma & syrran in till bibblan och lämnade tillbaka några böcker , sen åkte vi hem.

Sen satte jag mej vid datorn och åt lunch , och nu väntar jag bara på mina kusiner som ska komma och hälsa på  

Imorgon skulle vi ev. hitta på något med kusinerna , jag tror att det blir Furuvik om det blir väder för det , annars blir det nog fjärran eller parkbadet  


Nu tror jag att dom kommer snart , så jag måste dra!


Hejdå !       

Av Liv Johansson - 20 juli 2011 11:16

Hej!


Den här dagen började dåligt!

Jag tänkte ringa cornelia och fråga om hon ville förja med till Hemlingby-badet , men det blev för dåligt väder -.-'

Nu ska jag i alla fall blogga och kolla på tv , sen ska jag måla staketet (det är mitt sommarjobb och såklart får jag pengar för det) .


Som ni vet så längtar jag så sjuuuuuuuuuukt mycket till nästa vecka då ja & cornelia åker till grönan. Jag ska utsätta mej för dom allra läskigaste karusellerna (tycker jag) och det är :


- stora frittfall

- insane

- spökhuset


uugghh , jag kommer att dö  


Nu ska jag dra , !


Hejdå !      



Av Liv Johansson - 19 juli 2011 19:41

Hej!


Jag har varit borta i fem dagar så jag har haft ett litet uppehåll från bloggen ;)

Idag har jag varit med världens bästa vän Cornelia , och vi har varit på fjärran höjder  Sen va vi med varandra i några timmar , vi spelade fia m knuff & kort.

Faktiskt rätt kul  


Nästa vecka åker jag & syster (cornelia) till Grönan , det blir skiiitkul , och JAG ska ta mej upp i INSANE , ojojoj vi får se om jag vågar  

Jag längtar iaf jättemycket till nästa vecka ;)


Nästa helg åker jag till stockholm igen för att shoppa och gå på DN galan med familjen , det lär bli mysigt ;)


Ha det bra!


Hejdå !       


Av Liv Johansson - 12 juli 2011 16:01

Hej !


Jag kom hem från stugan i söndags så jag har inte hunnit blogga på hela veckan ;/


I morgon ska jag åka till stugan med farmor & farfar , det lär bli kul  

Jag kommer hem på måndag eller tisdag , det beror på hur länge vi vill stanna ;)


I dag har jag i alla fall sprungit 5 kilometer på morgonen (duktig chey) och på eftermiddagen har jag varit på stan & köpt nya skosnören till mina converse . 

Sen åkte vi till Ica Maxi & handlade och sen till City Gross o handlade  


Nu ska jag badaaaa i poolen , så vi hörs vell  


Hejdå !       




Av Liv Johansson - 2 juli 2011 14:30

Hejsan !


Idag är jag så hiiiiiimla glad , för jag fyller 12' år !!!!

grattis till mej ?  


I alla fall så har jag fått det här :


- ny radio

- absolute dance 2011 (skiva)

- 3 tröjor

- shorts

- deodorant

- body lotion

- 800 kronor

- solglasögon 

- pennor

- halsband

- shampo

- balsam


och mycket mycket mer som jag inte kommer ihåg  


ha det nice , det ska i alla fall jag ha ;)


- Hejdå !       

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken färg är finast?
 Brun
 Blå
 Gul
 Röd
 Grön
 Orange
 Lila
 Svart
 Vit
 Rosa
 Silver
 Guld
 Turkos

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards